tisdag 8 mars 2011

Långtradare VS Truck..

Fantastiska valmöjligheter för ett blindstyre utan körkort! men många lediga tjänster inom de områdena presenterades på Rekryteringsmässan idag.

Vad sägs om Elingengör då? det funkar säkert..jag är en liten hejare på att montera sladdar och vet hur man moterar kontakter och vikten av att jorda..räcker det för att söka jobb som Elingenjör?

Eller programmering kanske..programmerare av maskiner typ..inget program som ska fixas med hjälp av if, then, true, false..or ..nej inte sån programmering eller principerna är väl typ desamma men tror du det skulle vara något för mig?


Neej..jag har inget flyt i mitt jobbsökeri så turen måste vända eller oturen kanske jag ska säga.

Handlingsdags var det ikväll..tomt i kylskåpet så vi for iväg när Älsklingen kom hem från jobbet.
TÄNK att bilen först ville till DJURMAGASINET :)..alldeles av sig själv for den dit :)

Du kan inte tänka dig så många nödvändiga och helt onödiga hundsaker som fanns där. SÅÅÅ fantastiska små hundleksaker och burar och halsband och koppel och reflexvästar och blinkande halsband och tuggben och specialfiltar och borstar och...JESUS!!

Det var bur vi skulle kolla..storlek och kostnad..en bra bur att ha i bilen och som kan tjäna som trygg plats hemma. Älsklingen hade hittat en bur på blocket så vi ville kolla först.

Joo det måste börja fixas lite..den 2 eller 3 april kommer han ju hem den lille sötnosen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar