torsdag 17 mars 2011

Vårtorsdag..

Vaknade i natt och trodde jag hade tandvärk. Så var icke fallet men hade bitit ihop tänderna så jag var alldeles öm i munnen ..jösses.

Dagen börjar med att vänta..vänta in samtalet från mina extraprinsessor..hur har det gått för dom i natt och hur har det gått på morgonens akuta samtal på soc.

Det samtalet blir vägledande för vad som behöver göras under dagen.

Sommarens blommor är på plats här inne. Fula som tusan men man kan skönja den skira grönskan som kommer explodera inom kort..ett sant vårtecken.

Snön börjar krypa från rabatterna och vartefter dyker det upp små krokusblad. Det är något annat som kommit upp också men jag har faktiskt ingen aning om vad det är..något jag satt som jag glömt bort. Det kan vara hyacintlökar men jag vet inte..så spännande!

Thats it for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar