torsdag 17 mars 2011

Hatar att vänta..

Det är liksom hela tiden något man ska gå och vänta på..vänta och vänta!

Försöker som vanligt att se det som frustrationsträning men den förmågan är svår att träna upp. Ett litet förhandsbesked har jag i alla fall fått ..en lite hint om vad dagens processande för flickorna kan leda till men fortfarande inget besked.

Nattens feldiagnostiserade tandvärk kan vara en sprucken tand..jag vet inte men den känns skum..får VÄNTA och se.

Den lilla hundvalpen Stavros som håller på och växer till sig där borta i Stockholm får jag ..hmm VÄNTA på..längtar som tusan.

I morgon har en lång väntan ett slut..då får jag kärt besök av Annika..det har jag längtat efter så VÄNTAN tills i morrn är överkomlig nu!

Jaha..det är väl bara att fortsätta VÄNTA ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar