torsdag 31 mars 2011

Dan före dan..

eller lugnet före stormen..vad vet jag!

I morgon är det iallafall dags för “lillgreken” Stawros att flytta hem till husse och matte.

Det har lovats vårväder till helgen och det verkar ju lovande när det nya “hundlivet” ska inledas med projektet att få den lilla valpen rumsren.

Dagen idag ska ägnas åt att plocka undan sådant som kan tänkas alltför frestande att tugga på och det lilla trädgårdsplätten städades igår från allt möjligt onyttigt ätbart.

Så nu är det bara att vänta!

Sötaste puppisen i hela världen!

6 kommentarer:

  1. Vilken liten sötnos :-) Grattis till nya familjemedlemmen.

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket! Längtan är snart över nu..sköönt:)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ni tänker verkligen på allt. Jag tror det kommer gå hur galant som helst.

    Min Viggo åt upp en sko som tur är valda hen en av dem som var fulast ;) Sen åt han en halv räkning från jordbruksverket, vilken var till han själv för det var då när det blev lag på id märkning och den avgiften till dem. Annars var mitt motto att gå ut ofta, så fort han ätit, druckit, lekt, sovit eller så. Han blev rumsren jättefort och det hände bara några få olyckor inne så att säga. Och det hade jag förberett genom att ta bort alla mattor, så var golvet lätt städat.

    Det kommer gå bra :) Och jag ser framemot bildbomb sen när han kommit :) <3

    SvaraRadera
  4. han är verkligen helt underbar :-)

    SvaraRadera
  5. Man gör så gott man kan :) vi bor ju så bra att vi har en liten täppa på baksidan så det blir lätt att ta ut honom och jag tror att om man gör det man ska blir dom nog rumsrena ganska snabbt.

    Jo då..det kommer finnas en och annan bild och film tillgängliga för beskådning skulle jag tro:)

    Kram

    SvaraRadera