onsdag 16 mars 2011

Vad ska barn behöva stå ut med..

Telefonen ringde nyss och det var en av mina älskade extrabarn som med gråten i halsen berättade om YTTERLIGARE ett övergrepp av pappan.

Socialtjänstens handläggare som var på plats i flickornas hem ringde polisen och när polisen kom bad dom att få eskorteras därifrån..av rädsla. Lämnar flickorna åt sitt öde med den fruktansvärt aggressiva pappan utanför på gården skrikandes och gormandes..upptryckt mot polisbilen ..visiterades och pga att han inte begått något synligt brott eller uttalat direkt hot kunde inte polisen plocka honom.

VARFÖR OMHÄNDERTAS INTE FLICKORNA..det är deras högsta önskan att slippa leva i det helvete dom har.

Åter är det tjänstefel som begås av socialtjänsten..HUR KAN DOM LÄMNA FLICKORNA I STICKET??

FNs Barnkonvention..Barnen ska alltid sättas i främsta rummet..man SKA alltid se till Barnets bästa ..det har dom ingen jävla aning om socialtjänsten i Köping…de VIKTIMISERAR dvs utsätter barnen ytterligare med sin totala avsaknad på tjänsteutövning..VIDRIGT!

I morgon blir det tillsynsanmälan till Länstyrelsen. Sen blir det att ta kontakt med Uppdrag Granskning

2 kommentarer:

  1. Åh herregud... Vad dåligt jag mår när jag hör om sånt här. När ska barnens välbefinnande gå i första hand?? Hur kan de agera så galet??

    SvaraRadera
  2. Jaa..det så förfärligt! Jag vet faktiskt inte hur det kan få hålla på. Jag gjorde en anmälan ..den senaste i raden.. för 3 veckor sedan att BARN FAR ILLA..jaha..då har de 3 månaders frist att "utreda".

    Under utredningen kränker även socialtjänstens handläggare flickorna genom att göra såna uttalanden som man inte tror folk tänker. De är rättslösa mina romska små extrabarn..så söta och fina flickor med stolpskott till föräldrar.

    Jag går här och väntar på att äldsta flickan ska ringa..och jag hoppas precis som flickorna att de blir LVUade!
    Kram

    SvaraRadera