måndag 7 mars 2011

Sista föredragningen..

Jag vet att Du väntar på besked..det kommer :) Det ska bara företas lite mer research under dagen..sen så!

Måndag och kl 11 ska jag dra hela "historien" en gång till..det får bli den sista. Efter dagens möte ska vi ta ställning till om vi ska gå vidare och ta hjälp av det juridiska ombudet som bokats tid hos på torsdag..skulle vara skönt att slippa men det handlar om rätten till medborgerliga rättigheter och försummelse av kommunens ansvar och processen kommer att bli lång.

Ja..vi får helt enkelt ta en sak i taget och det viktigaste först.

I morgon stundar rekryteringsmässa och jag behöver förbereda material så det kommer eftermiddagen ägnas åt.

Fullt upp alltså och det gäller att sätta sig på energisparläge och den manualen är inte helt enkel att följa..den passar nämligen inte alltid för det som måste göras.

Delar av instruktionerna i manualen är lätta att följa som tex.."lägg ansvaret där det hör hemma"

Det finns andra delar som är mer svåra att omsätta som tex.."lita på att människor gör det dom ska"

6 kommentarer:

  1. Förlåt, inte meningen att stressa! :( Bara så söta... :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet..så OTROLIGT SÖTA..vi behöver ställa frågor till ägaren..och sen kommer jag berätta ALLT jag vet :)

    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Väntar med spänning! :) <3

    SvaraRadera
  4. Det är bra att tänka efter före, men tyvärr när det gäller djur så försvinner oftast hela tänket när man ser dem.

    Men kan man tänka och resonera och tänka på allt det praktiska innan och se om allt klaffar ja då har man verkligen alla förutsättningar för att det skall funka sen :)

    Det är kul att ha djur men det är ett visst jobb oxå. Så vi väntar spännande på ert beslut :) Men det är just det, ert, så hur det än blir så kommer beslutet godtas härifrån :)

    Ps, lycka till nu kl 11, skickar lite energi!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Kärlek till dig, super woman!

    SvaraRadera