lördag 12 mars 2011

Melodifestivalen 2011..

Den mest spännande hittills faktiskt!! Neej inte låtarna..tråkiga förutom ett par ..Playtones leder min omröstning.

Det är inte där spänningen ligger utan den research som pågått på Facebook om vem av artisterna det är som snott parfym på MAXI och får böta 6000:-.

Aftonbladet hade ju publicerat en pixelerad bild på den skyldige och det var faktiskt Lillfisen som snabbast löste "Vem är den skyldige" BRA JOBBAT!! Lite störd är jag ju att jag inte var först men man gör så gott man kan!

Kan ju säga att förvåningen var stor över resultatet men vi är alla bara människor..även artister gör fel.

Neej..av moraletiska skäl får du inte reda på här vem det är ..det få skvallerpressen ordna med!

4 kommentarer:

  1. Du och jag kompleterar varandra ibland :)

    Jag hade mest tur ;) Men det var lite spännande att jaga så och se att det blev rätt :)

    Stor kram!!

    Ps imorgon är det du som hittar nått ;)

    SvaraRadera
  2. Jättespännande var det ju :)

    Japp vi är ett bra team..affärside kanske!

    I morgon kommer jag hitta det finaste man kan söka..längtar!

    KÄRLEK <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Jag dissar numera melodifestivalen. den är inte som förr! Det känns som att det spelar ingen roll vilket bidrag vi skickar till eurovisionschlagern. Vi vinner ändå inte. Ha en trevlig söndag!

    SvaraRadera
  4. *skrattar* Japp, det inne hos mig var absolut gårdagens mest nervkittlande ;) Hahahahahah :)

    Kram <3

    SvaraRadera