fredag 4 mars 2011

Hur länge räcker energin..

Jag bytte nyss batteri i den trådlösa musen. Det blir väldigt tydligt när batteriet är slut eftersom muspekaren stannar på skärmen och kan inte rubbas. Uppladdningsbara batterier stoppar man i batteriladdaren och ansluter laddaren till elnätet så dröjer det en stund innan de laddas.

Är batterina helt urladdade tar det tid att ladda dem helt och har man slarvat och inte laddat dom helt..jaa, då laddar dom ur snabbare.

Funderar över mitt eget batteri..hur laddat är det?

Ganska urladdat och de snabba tillfälliga laddningarna mellan de totala urladdningarna är inte tillräckliga..det känns tydligt. För varje gång jag laddar lite minskar den uppladdningsbara förmågan..precis som batterierna man stoppar i batteriladdaren..utrymmet blir mindre och mindre att kunna laddas.

Det behövs en ordentligt uppladdning och då får inte yttre omständigheter störa.

Gårdagens möte resulterade i..som jag trodde..ett nytt möte på måndag. Där jag måste dra hela historien EN GÅNG TILL. Just nu förstår jag inte hur det ska gå till men jag får försöka med en batteriladdning under helgen.

Sen måste det vara klart..då har ALLA som behöver relevant information för att fatta beslut fått den..med råge.. känns det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar