torsdag 27 januari 2011

At your service..

..what can i do for you? ..Jaa..det är väl ung så det känns!

Skulle behöva låsa in mig någonstans med min dator..inte prata..inte lösa saker och inte svara på frågor. Det var väl drastiskt kanske men vila mina båda 51 åriga öron är ett stort behov jag har nu..

Har varit på anställningsintervju och behöver smälta intrycken men är ju samtidigt begåvad med Prinsessans närvaro så vad jag vet har jag inte de senaste två dygnen tänkt en enda tanke färdigt.

Har sagt det förut med det tål att ältas..förstår inte hur det gick till att ha tre egna småbarn..jobba heltid och sköta marktjänst...Heelt obegripligt! det kanske inte ens har hänt?!? Jo men det är så klart det har..Prinsessan är ju ett levande exempel!!

Precis som sin pappa kan hon helt enkel inte vänta..4 åringar väntar inte! De ligger hela tiden..minst..ett steg före oavsett vad det gäller. Det är fantastiskt att se hur de utvecklas de små liven..vad de kan själva om de inte får hjälp exakt när de vill ha den. Det som händer är att de löser saker..hittar lösningar bara man tillåter andra lösningar än de man själv tycker är de rätta.

Jaa..ska försöka få ngn ordning nu på det mest elementära..jag får helt enkelt tänka sen!..färdigt...

2 kommentarer:

  1. Hoppas det gick bra! :)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Tack!..magkänslan sa att det gick bra! :)

    Oavsett är det bra att utsätta sig för dessa påträngande situationer..

    Man förbereder sig men kan aldrig riktigt veta vad man ska ställas inför :)

    Mitt motto är: "Var dig själv..du duger som du är" det försöker jag förhålla mig till så...

    nu är det bara att vänta!!

    Tack och Kram <3

    SvaraRadera