söndag 23 januari 2011

Struntar i vilket..

hårfärgsmodet menar jag.. har just bytt skepnad till singoalla från råttfärg och tanken for genom huvudet.."undrar vad som är inne egentligen" och jag har absolut ingen aning och jag struntar som sagt i det eftersom jag använt samma hårfärg i..jaa..säkert 15 år! De byter förpackning emellanåt men annars är det ingen skillnad.

Så va det snart måndag morgon och ett nytt litet myndighetsbesök föreligger. Den mentala förberedelsen håller i sig från i fredags så det är bara att fånga tråden och fortsätta mala i kvarnen..ett viktigt och ganska avgörande möte och jag hoppas jag ska slippa använda hela artilleriet..men behövs det så är det bara att sätta igång...Du kan väl hålla en tumme eller så!

Har ju sagt det förut men jag tror att om många tänker goda tankar så har det effekt..kollektiv tankeverksamhet det alstrar energi.

Initierade en liten annorlunda och ganska avancerad frågesport på FB och tänk..brudarna löste frågan.! Det var faktiskt en fråga som man utan medicinsk terminologi inte kan knäcka men med Google rätar man ut de flesta frågetecken.

Tur har jag också haft idag då jag "hann" se Solsidan! Hann tack vare att programmet infann sig MELLAN handbollen och fotbollen!!..vilken tur va? ;)

1 kommentar:

  1. Jag håller två tummar... I efterskott dock, men bättre än inget ;)

    SvaraRadera