onsdag 5 januari 2011

Hur svårt kan det va..

Den värsta irritationen har dock lagt sig men jag har sällan varit med om hur en helt vanligt programvara kan krångla att installera. Det är verkligen en baggis för en IT-pedagog och själva installationsprocessen fortlöpte som den ska..utan problem.

SEN började det. När jag skulle öppna Word för att kunna skriva det personliga brevet till min jobbansökan DÅ gick det inte..jag blev uppmanad att om jag skulle använda programmet fick jag installera det på rätt konto!

Jag har ju för tusan bara ett..mitt..det är min dator och det är bara jag som har ett konto på den!

Jaja..självklart ngt att bita i för en nördig felsökare som jag men INTE när man måste få ett brev klart..prio 1!!

Jo då..självklart löste jag problemet men lösningen är inte till någon större belåtenhet utan i morgon..med lite mer tid..ska jag fixa till en bra lösning!

Skaffa Dig en bra trettondagsafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar