lördag 1 januari 2011

Öppna kanalen Västerås..Ansvarig utgivare HALLÅ..

God fortsättning..nytt år..ny dag..nya möjligheter!

I går på nyårsafton, som för övrigt var fantastiskt trevlig, fick älsklingen och jag en sån traumatisk upplevelse serverad. Om du bor i Västerås och har möjlighet att se Öppna kanalen Västerås kanske du redan här förstår vad jag menar och gör du inte det har du möjlighet idag kl 15.30 att se programpunkten "Blandat".

Molle Molin heter personen som gjort programmet och jag förstår verkligen inte hur..för vilken gång i ordningen..han får sända detta bisarra program.

Vem är ansvarig utgivare för Öppna kanalen? och nästa fråga blir självklart   Hur kan man som ansvarig utgivare tillåta sändning av något dylikt?

Uppenbart är att Molles enda ambition med programmet är att få dricka alkohol i tv..och jag vet inte men det är väl ganska uppenbart att han INTE har kännedom om alkohollagen.

Det är VERKLIGEN INTE OK MOLLE..

Efter att bokstavligen hinkat i sig ett stort glas portvin så är det uppenbart att han går igång direkt och uppenbara alkoholproblem kan skönjas..därefter hinkas div alkoholhaltiga drycker och han fyllnar till rejält Molle..Ar det tillbörligt att som ansvarig utgivare tillåta detta?

I flera år nu har Molle huserat i lokal tv med sina alkoholprogram och i samband med Prinsessbröllopet i somras använde han bilder som jag är rätt övertygad om hade skydd av copyrighten..för att du som inte bor i Västerås ska förstå min frustration så kommer här en länk till ett av de tidigare programmen.

ÄR DET ETT SKÄMT ELLER?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar