tisdag 4 januari 2011

Så klart..

rubriken kan ju tolkas men jag tittade en kortis på Malou von Sivers förmiddagsprogram i Tv 4 och idag var Lill-Babs där och de spelade låten..Petters låt..Så klart fantastiskt program!

Så klart har jag gjort andra saker än suttit framför datorn även om det har blivit mer dator än jag tänkt mig idag av lite olika anledningar..främst faktainsamling om förvaltningslagen och socialtjänstlagen. Mitt i min research hittade jag svaret Bunny..kolla!!


Klicka här för att läsa hela brochyren


2 kommentarer:

  1. *skrattar så tårarna rinner och jag trillar ur stolen jag sitter i*

    Tack snälla Ewa för att du klarade upp ett och annat för mig!!!

    Puss på Dig!! <3

    SvaraRadera
  2. Ewa the researcher4 januari 2011 kl. 19:07

    Så lite..så lite :)) ibland finns förklaringarna närmare än man tror..man dyker liksom på dom!!

    Använd gärna bilden..den är ju fö kassans
    Puss! Ewa

    SvaraRadera