fredag 7 januari 2011

Författare..

ska jag nog bli. Skulle verkligen vilja det och jag har ju massor med material. Började skriva för snart år sedan men eftersom det var plugga (tokplugga) och sedan jobba (tokjobba) så var det svårt att hitta både energi och flöde i texten.

Det kan aldrig vara försent så jag kanske ska ta fram materialet och läsa igenom.

Just nu skulle jag vilja skriva boken..Copyright "I klorna på myndigheterna"..den ska jag skriva så observera Copyrighten! Verkar funka som titel..har Googlat och kan inte hitta någon namne.

Ska börja med att göra en sån mindmap med alla delar så jag får nog leta reda på ett sjuhelsikes stort papper..neej då Smartdraw blir ju papperet och verktyget på skärmen eller neej..jag tror det blir MS Office OneNote 2007.

Nu har nedräkningen börjat...Let´s Dance 2011!!

2 kommentarer:

  1. Vem håller du på i Let's Dance då... Vet att du skulle vilja att Tony vann, men det går ju inte ;) *skrattar*

    SvaraRadera
  2. Kan inte riktigt säga än..efter nästa avsnitt kan jag förmodligen tala om vem som vinner :)..har två jag ska kolla in lite mer noga nästa fredag..sen återkommer jag!

    Kram

    SvaraRadera