lördag 29 januari 2011

Kockar i massor..

från morgonsoffan tittas det på TV4as morgonprogram och de visar ett reportage om Sveriges kocklandslag. Kock-VM är över och det blev en hedrande 2:a plats för Sverige...Bra jobbat kockarna!

Hungrig blir jag också när man ser kockarnas matkreationer men jag får nöja mig med skådebröd!

Lördagens väder visar sol på kartan men utanför fönstret blåser det och är gråmulet så jag blir inte så sugen att bege mig ut på friskvårdsaktivitet..än i alla fall.

Det stora tvättprojektet ska inledas.."tomtitvättkorgenkänslan" är skön så det är målet..tvätta färdigt!

Skönt att bara vara..umgås med nära och kära utan att behöva åka iväg på något ser jag fram emot den här helgen. Veckan som stundar blir säkert energikrävande så det är nog bra att fylla på energiförrådet så här lite i förväg!

CU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar