torsdag 13 januari 2011

Tack Virre..

Vet inte om du minns men den 23 december lämnade min vän Virre en kommentar här på bloggen.

Kommentaren ledde till att jag skrev inlägget Tidningskungen.se. Jaja..för en som inte direkt är något "födgeni" så föll detta i glömska. I dag fick jag mail troligen från själva Tidningskungen himself :) Mycket trevligt bad han om ursäkt att han inte hört av sig tidigare men mitt mail med länken till min blogg hade hamnat i skräppostmappen :o och bara jag talade om var jag bodde och vilken tidning jag ville ha skulle han skicka.

Det var inget lätt val för MASSOR av intressanta tidningar finns där hos Tidningskungen att välja mellan.
Lite småtråkig kan jag själv tycka att jag är när jag väljer den här tidningen men jag brukar ju köpa den och då kan jag lika gärna få den gratis ett tag.



Vet inte men.."Är du delägare nu Virre?".

2 kommentarer:

  1. YES, vad kul!!! Delägare vet jag inte :-) men jag ringer dig när jag stöter på några problem :-)Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. OK..då har vi klarlagt ägandeskapet!!

    Jaa..jätteroligt är det för dels hade jag nu glömt det hela..och du hade ju redan från början hintat om att det kunde vara försent..men nu fick jag en liten prenumeration!

    Jaa..hör av dig när du behöver (inte så troligt eftersom det brukar vara tvärs om mest)

    Jag har fullständig support och med det menar datoranvändarsupport..felsökning..sjukvårdsupplysning (filial)..receptsupport och även lagning av klädersupport.. (har säkert glömt något)..

    Kram och Tack!/e

    SvaraRadera