tisdag 11 januari 2011

Intressanta bloggbesökare..

Hej och Välkommen!

Nya besökare med anledning av mina senaste blogginlägg.

I egenskap av IT-pedagog är det ju väldigt intressant att se resultatet av de tjänster jag länkat till bloggen.
Creeper som visar vilka myndigheter som besökt min blogg.. Mediacreeper.. som visar vilka media som besökt bloggen och Google analytics som visar information om från vilket land och vilken ort besöken kommer..vilken internetleverantör som levererat besöken..vilken Webbläsare besökaren använt (bra information om man vill att bloggens utseende ska visas på rätt sätt).. vilken källa besökaren tagit sig till bloggen via och vilka sökord som använts för att söka sig till min blogg.

Så vad ville jag säga med det då? joo..jag drar bla slutsatsen att Tullverket är intresserade av vad som skrivits om verkets porrsurfande..

Besökare från Uppsala vill veta vad som skrivits om Stefan Hanna..

Google som sökmotor är den som använts mest och de allra flesta använder Mozilla Firefox som webbläsare..jaa en och annan Google Chrome men väldigt få använder Explorer..kanske för den är riktigt urdålig och jobbar långsamt som tusan..

Jaha..jag får säker anledning att återkomma men nu ska det hängas lite tvätt och ätas lite mat!
CU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar