lördag 15 januari 2011

Starten på boken..

Ångestladdat dom tusan men ska man så ska man.

Vet du hur det är att processa saker med sig själv? Diskussioner som ska leda mot ett beslut. Den inkluderar en mängd faser och när jag pluggade pedagogik så fick jag insikt i gruppers olika faser i process men att processa med sig själv är något helt annat.

Ska jag? bara den frågan kan ältas ur alla möjliga perspektiv.

Kan jag? Ja det är samma sak där..vrida och vända. Å ena sidan är det inga som helst problem å andra sidan så vet jag ju inte hur framtiden ser ut och därmed förutsättningarna. (luktar rädsla om den meningen..eller hur?)

Hur intressant är det för någon annan att läsa?..kan jag källstyrka?..och det kan jag men då blir frågan behövs det?..för vem? och varför?

Det är kanske en samlad skrift med vilka frågor man kan ställa sig själv under en livstid jag ska skriva! Då behöver jag ju inte svara på frågorna utan bara fråga..hmm

Neej..storyn håller och jag tror faktiskt det är som vanligt..att bryta funderandet och börja görandet!

Så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar