söndag 2 januari 2011

Söndag afton..

och inget jobb att gå till i morgon..konstig känsla!

Fick riktig adrenalinhiss tidigare idag när jag läste om "fetskatten"..det rann av mig när älsklingen och jag for iväg och pulsade i motionsslingan på Björnö. Vackert som tusan med solen som försökte sig fram mellan molnen och gav ett riktigt mystiskt gulaktigt sken på den vita snön. Varken jag eller älsklingen  hade tänkt på kameran..idag heller :-)

Spännande vecka stundar och även om det inte ska jobbas så står det massor på veckoagendan.

Prinsessan ringde på Skypen och ville jag skulle följa med och åka skridskor i morgon och det ska jag självklart göra..kul!

Ska strax kolla F&S-programmet för att kolla om det finns några lämpliga träningspass under veckan som faktiskt är en tredagars faktiskt..och på onsdag stundar den årliga musiktävlingen....ojojoj så spännande! Hmm... hur var det nu det gick ifjol?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar