onsdag 5 januari 2011

Tävlingsdags..

Trettondagsafton och det har snöat rejält här i Västeråstrakten vilket skapar jobbmöjligheter för vissa..bra!

Dagen börjar med att skriva ett allmänt hållet personligt brev och därför måste jag först installera MS Office. Har inte brytt mig om att lägga in mjukvaran efter omformateringen för ett tag sedan men nu har det blivit dags. Det jag inte gillar är att man får med sig HELA sviten och jag skulle vilja göra en anpassad installation av vissa delar men vi får se hur jag kan trixa.

Resten av dagen går nog åt att, så här i sista minuten, försöka uppdatera mig på de musikhändelser som skett under förra året. Det med anledning av den årliga musiktävlingen som går av stapeln i kväll. Jag var 1 poäng från vinst i fjol..revansch!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar