söndag 16 januari 2011

Loggar ut..

Och dagen idag slutade bättre än den började!

Det där med att rycka upp sig var inte så tokig strategi faktiskt. Men..det gäller att känna in..ge sig själv tid men samtidigt kan man inte bara ge sig hän åt att sega ihop..för då gör man det..den sanningen är säkert individuell men för mig är det en sanning!

Blomman i dracenan jag bloggade om häromdagen
Den är riktigt häftig!! Blommorna slår ut vid 18-tiden på kvällen och TOKDOFTAR till morgonljuset börjar strömma in genom fönstret..då tvärsluter blommorna sig och slutar dofta. Doften på kvällen är dock så stark att jag övervägt klippa bort blomställningen men jag nänns inte..men huvudvärksvarning är det på doften som fyller hela huset!

Japp..nu loggar jag ut och ska försöka se veckan med tillförsikt. Jag vet att tisdagen blir oerhört enegikrävande så i morgon måndag blir det många pass av mental träning och förberedelse.

Sweet dreams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar