tisdag 18 januari 2011

Regeringskansliet och Moskwa..

Eminenta besök här på bloggen och det känns bra när någon på Regeringskansliet bryr sig om de utförsäkrade.

Moskwa är ju om möjligt ett ännu mer intressant besök..Välkommen! det jag är nyfiken på är att besöket kom direkt till min blogg..alltså inte via någon sökmotor eller samlat ställe för bloggar..Kul! Undrar om besökaren använde sig av möjligheten här bredvid att översätta bloggen ..men det kan ju också vara någon vän som är på besök i Moskwa och som har bloggen bokmärkad på den lilla bärbara :)

Jahaja..dagens möte är inte helt lätt att redogöra för..måste smälta ner informationen. Det är ju beklämmande att magkänslan alltid är rätt..faktiskt! I bland vill man ju inte att det ska vara som magkänslan vägleder men den är ju grundad på lång erfarenhet om saker och ting och signalerar i 99 fall av 100..RÄTT


Man kan väl säga som så att jag framförde mina åsikter å det tydligaste..talade om att jag vill bli bemött med respekt och att det inte går att bedriva myndighetsutövning när det i själva verket handlar om SERVICE!!
Så det så!!

Det sägs här hemma att det ska tittas på handboll!!..sport :(  men sällskapet blir trevligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar