måndag 24 januari 2011

Husfru åt Landshövdingen..

Eftersom jag inte är medborgarassistent är jag ledig för rubricerad tjänst!!..Joo..den är ledig och jag tror faktiskt den..tjänsten skulle passa mig ypperligt!! Har ju träffat både Landshövdingar ..regeringsrepresentanter och jaa..faktiskt Kungen och Drottningen två gånger! Såå erfarenhet av finfolk har jag..är en liten jäkel på att serva...stort jättemått av social kompetens och är smidig som en räv ..hmm då menar jag inte fysiskt då :)

Vakanser.se använder jag i min jobbsökarkarriär..ett tips från Försäkringskassan faktiskt! De använder sajten massor med gånger varje dag och letar jobb på arbetstid..jaa..när de inte dagdrömmer till dagenshoroskop..oroar sig över elpriset eller är så långhåriga att de febrilt använder frisörguiden för att hitta tid för klippning.. Neej jag vet verkligen inte om de klipper sig på arbetstid!!

Så det var faktiskt intresset från medarbetarna på Försäkringskassan som ledde mig till sajten med alla möjliga och omöjliga jobb!
En kollega på förra jobbet prenumererade på lämpliga tjänster utifrån sina kvalifikationer och en dag fick hon..den svensk/finske blonda bruden fullträff på matchningen :) .filmbolag sökte "Arabliknande kvinna i 20 års åldern (kollegan är 45) för filminspelning"...

Ja just det också..för mina besökande släktingar..Henke är opererad och bröstmuskeln är fastskruvad! Allt har gått enligt plan och den oroliga mamman har pratat med föremålet för operationen och han mådde..efter omständigheterna bra!..skööönt tycker mamman
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar