tisdag 1 februari 2011

Aftonbön..

är inget jag brukar ägna mig åt men en liten sammanfattning av dagen är alltid bra!

Jag vet inte vad jag ska säga men jag har uträttat några bra saker. Chatten med vännen Virre var också välgörande..skärpa och humor..det gillar jag. Lite ledsen blir jag när jag tänker på det fruktansvärda avståndet mellan oss..varför är det så? Jag vill ha mina vänner nära!! Annica också..fast det är inte lika långt till the Westcoast och Annica kommer hit i mars om planerna håller. Virre får jag förhoppningsvis träffa i augusti..men herre gud..hur länge är det inte kvar till dess??

Jag ska skaffa mig en god natts sömn (rabblar det som ett mantra) eftersom det i morgon bitti är dags för del 2 i den intervjuomgång som inleddes i slutet av förra veckan..nu gäller det! så det där med "en god natts sömn" återstår att se :)

Livet rullar vidare och hur det går och hur det blir kommer att visa sig.

Dagen idag..en helt vanlig dag i morgon börjar resten av mitt liv!  Spännande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar