lördag 5 februari 2011

Lördagsgodis..

Diverse spelkuponger låg i den lilla påsen som älsklingen köpte när vi var på turné tidigare i dag.

IMG_0172[1]

Älsklingen tog hand om stryktipset och vi höll tummarna som tusan 

Tummen uppTummen uppTummen uppTummen upp

Nej då ingen vinst! Sedan var det då dags för mig att ansvara för KENO. Vet du hur det är för en som aldrig spelar??

Jaha..så satt jag här med en massa siffror och jag fattade verkligen ingenting. Vi får helt enelt ta med kupongen till kiosken och kolla för det är ovisst kan man säga..är det vinst eller ..och kung Keno..vem fan är det?

Förvirrad

Ojoj..sen är det Lotto också och en massa rader att hålla koll på….

Nu Postkodmiljonären..där förstår jag i alla fall vad jag ska göraSkrattar

Skickar en Tacksamhetens hälsning till min vän ღ Bunny ღ hon hittade ett användningsområde för Windows Essentials som jag bara tyckt är ett onödigt program..

TACK Vännen Rött hjärta

1 kommentar: