onsdag 2 februari 2011

I mediabruset..

för det är ett väldigt mediabrus..jag har tre olika mailfunktioner igång som alla fyller sin funktion..det blippar och plingar hela tiden..ett slags brus kan man säga.

I går kväll fick vi av en händelse ta del av mediabruset på Tv då rapports 19.30 sändning rapporterade från Kairo. Från de stora folkmassorna på torget. Döm om MYCKET STOR förvåning då ett av barnen som älsklingen agerade fotbollstränare åt för många herrans år sedan, dök upp på tv-rutan och blev intervjuad..från Kairo!!

En mycket färgstark kille som älsklingen berättat om och funderat över hur det gick sen..så även jag tyckte det var jättekul att få se honom..från Kairo! :))

Bruset i mitt huvud handlar just nu om den nyss företagna intervju jag bevistat..Tusan vad jag vill ha det jobbet!! Men det ska processas lite till så jag får ge mig till tåls och vänta..MEN JAG VILLL!!

2 kommentarer:

  1. *skrattar* Vad roligt att han dök upp på tv! :O

    SvaraRadera
  2. Jaa..helt konstigt!!

    Bonusbarnet ringde och sa att "ni måste kolla..sätt på rapport..XXXXXX är på tv".

    Och där var han..med namn och allt!! och från Egypten..märkligt men jättekul :))

    KRAM

    SvaraRadera