måndag 28 februari 2011

Dagen som försvann..


Otäckt..gick upp i morse och nu är det kväll..fattar inte!

Vaknade med kraftig smärta i ryggen som nu är borta men jag kan säga att jag verkligen förstår alla som har ständig värk hur energin bara försvinner.

Vet inte men möjligen har jag haft känningar av njursten eller något njurbäckentrams och fick gå och lägga mig efter lunch. Somnade efter mycket om och men och vaknade NU..mörkt ute..fasen vad värdelöst.

Det är tur det finns kaffe och att vi inte har infört ransonering här hemma..tänk om jag skulle ha satt i mig ransonen på förmiddagen och inte fått något nu..men det fick jag..vilken tur. Är inne på andra koppen och det är så gott och välgörande!

Förmiddagens smärta gjorde att jag fick halva tvättstugeprojektet i ordning..var helt enkelt tvungen att göra något det gick inte att vara stilla. Inget ont som inte har något gott med sig.
Nu ska jag försöka ta mig ikapp här på nätet..det till Marie Bergman live!

GRATTIS!! alla Marior på namnsdagen!!

4 kommentarer:

  1. Jaha Ewa......Då dyker jag på dej igen *s*
    Den här gången......Du måste tala om för mej vad fasiken den där bannern betyder...BLOGGEN ÄR VÄRD........Har flera bloggisar som jag följer, deras bloggar är värda en viss del i pengar.....

    Säg mej...*Är det riktiga pengar ??Hur får jag dom ??

    "Mellanblond, men färgad"

    *s*

    SvaraRadera
  2. samma här..mellanblond men färgad :)

    Nja..Bannern är ett reklamtrick (tror jag. Jag tyckte den var lite kul och ville se om den väckte intresse1
    Så här: klicka på bannern så länkas Du till http://bloggvarde.se/. Där kan du skriva in din bloggs URL och då får du fram en summa. Sen kan du kopiera och klistra in en bildkod på din blogg (bannern med summan på)

    Jag tolkar det som ett reklatrix för Adrecord som verkar vara en tjänst som vill att du ska teckna konto för att kunna tjäna pengar på din blogg http://www.adrecord.com/adrecord

    En möjlighet att tjäna pengar på din blogg..google har ju en också,Google Adsense, som många säger är det säkraste och enklaste sättet.

    Jag har inte satt mig in i hur man gör..vet att jag under tiden jag pluggade var på väg att researcha Adsense men det var så krångligt då tyckte jag och tidsbristen gjorde att jag struntade i det. Så jag har inte så mycket koll.

    Principen är ju att teckna ett konto..visa reklam på sin blogg eller hemsida..och få betalt för det.

    http://www.adrecord.com/adrecord

    SvaraRadera
  3. Set där med att tjäna pengar på bloggen är en djungel....

    Jag reggade mej nyligen på Nattstad, efter påtryckningar från en vän.....Där får man 1 öre betalt VARJE gång nån besöker din sida....fanatatiskt ha ha...

    om du har ett gäng läsare ja...men en annan som kommer upp i enorma 30-50 skulle alltså tjäna 50 öre på en BRA dag *s*

    SvaraRadera
  4. Jaa.djungel..

    haha 50 öre för en bra dag..du är rolig du :))

    Du vet..många bäckar små...:)

    SvaraRadera