fredag 25 februari 2011

Skrivtorka..

Hela dagen..nej det var en lögn men jag har varit fullt upptagen som kommentator på många andra ställen. Har inte haft tid att skriva här förens nu.

Märks direkt på aktiviteten när det inte bloggas stup i minuten men jag har ju ett liv också eller försöker ha ett.

Intresset för IT-världen tar lätt över och min research av sociala media tenderar bli roligare och roligare. En vän skrev på Facebook i morse “Nu tar jag ledigt från den här sida ett tag <3” japp..det kanske jag också borde göra..vi får se!

Sova långsömn ska jag göra snart så får vi se vad dagen i morgon har att bjuda på!

4 kommentarer:

  1. ja det är konstigt vad fort tiden kan gå framför datan...jag har lagt ner mitt bloggande många gånger ...drabbats skrivtorka och bloggallergi. Men måste samtidigt säga att jag har lärt och lär mej fortfarande offantligt mycket. Samtidigt är det kul med allt skapande kring posterna...Men pauser är ingen dum ide...:)

    SvaraRadera
  2. Det är lätt att det blir en livsstil..att umgås på nätet. Trevligt och tiden bara rusar iväg!

    Men jag tror man behöver reflektera över tiden som också kan läggas på annat. Det behöver jag göra!

    SvaraRadera
  3. Jag har dragit ned på internettiden sen den nya mobilen kom in i familjen... Den är lite svårare att skriva med så när jag sitter framför tvn så tittar jag på tv, förut tittade jag mest i mobilen... *skrattar*

    SvaraRadera
  4. Blir tydligt när man sätter saker på pränt..:))

    Tittade mest i mobilen *skrattar*

    Själv tittat jag på skärmen och lyssnar på TV :o

    KRAM

    SvaraRadera