söndag 20 februari 2011

Söndagsmys..

Sköna söndag fanns det ett tv-program som hette..jaa för typ 100 år sedan..vet inte om Du minns men det gör jag :)

Söndagen har varit skön. God lunch, besök hos svärmor, bunkring på MAXI..födelsedag stundar ju. Jaa..ALLA var där idag också. ALLA verkar välja samma tidpunkt för handling som vi.. ALLTID. Under ganska lång tid har vi försökt lista ut när folk inte handlar och provat många olika tidpunkter och olika dagar..men det spelar ingen roll..ALLA har samma timing som vi.

När vi kom hel sov jag middag i två timmar..så skönt..dilemmat är att kvällströttheten skjuts upp ett par timmar så jag får umgås med herr Wallander lite senare.

Solsidan om en kvart. Måste ses..även om jag blir otroligt ångestladdad så överträffar rolighetsupplevelsen ångesten. Jag..vet.. jag behöver reda ut varför jag drabbas av ångest i sammanhanget..det vore ganska enkelt att titta på något annat men som jag sa vill jag inte missa det roliga och ångest är ju inte farligt..dubbelbottnat!
Sen är det bara att inse att helgen är slut..måndagen stundar och imorgon vill jag få ett helt gäng av telefonsamtal..av samma karaktär som det jag fick i fredags
 Blinkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar