måndag 14 februari 2011

Vaasa, Vara och Västervik..

Därifrån kom gårdagens besök som guidats hit till bloggen från Google..Tack!  Besökarna från de tre V-städerna har förmodligen en blommande dracena för det var just de sökord som Googlats.

Sedan jag skrev om att jag hade en blommande dracena har jag haft 52 besökare som Googlat sökorden och klickat sig hit..visst är det kul?!
IMG_0146
Skulle bara vilja att Du som kollar min dracenablomma skickar en bild till mig..jag vill nämligen se hur Era blommande dracenor ser ut. Förstår att det är säsong och det är fascinerande för en som inte hade en aning om att dracenor blommar !

2 kommentarer:

  1. Jag bor i Vara, fast hittade dig via "Vi som bloggar gruppen" på facebook.

    SvaraRadera
  2. Vad kul!! Tror faktiskt Du och dracenaägaren är mina första besökare från Vara :)

    Jag måste kolla kartan för jag är faktiskt osäker på vart Vara ligger..hm småland kanske :)..ska kolla!
    KUl!

    SvaraRadera