fredag 18 februari 2011

Kundtjänsthandläggare FK..

Men så intressant..skrattade lite för mig själv nyss när jag i min dagliga tur på jobbsajterna kom till www.vakanser.se

Sajten är ju flitigt använd av Försäkringskassan det vet ju vi som använder Creeper ..ja de besöker även www.jobstar.se men inte lika frekvent tror jag bestämt.
Nu mina vänner nu har jag min chans..jaa Du också för den delen
Ler
Kundtjänsthandläggare Försäkringskassan Västerås
Mm du har så rätt..man kan ju verkligen fundera över vad jag skrattar åt det för
 Förvånad
Jag tycker det var så intressant med den otroligt målande arbetsbeskrivningen.. ”Aktivt sälja in självbetjäning” ..det är Hanna dom ska hänvisa till då.. hon som är såå förvirrad att svara på frågor!
Den här gillade jag alldeles speciellt “Kontrollera, komplettera och rimlighetsbedöma uppgifter”

Men jag är ganska glad att jag hittade annonsen faktiskt! dels fick jag en ordentlig beskrivning på vad de gör på Kassans kundtjänst och vad dom ska kunna! .

Vet inte om du kommer ihåg att jag berättade om min senaste kontakt med kundtjänst..iaf kan jag konstatera att den kundtjänstmedarbetaren måste vara rekryterad på andra grunder än de i annonsen beskrivna eftersom han inte kunde räta ut mina frågetecken..till det krävdes 8 telefonsamtal!
Om jag ska söka någon av tjänsterna???…GISSA Blinkar

2 kommentarer:

  1. Förstår inte varför "Försäkringskassan utför viss ekonomisk personkontroll innan beslut om anställning fattas."
    Vad har dom med dom anställdas ekonomi att göra ?

    Om du får jobbet hoppas jag att jag kan få dej som handläggare ;-)

    SvaraRadera
  2. Jaa..om jag söker så tar jag hand om ett helt gäng som ska få ett fantastiskt bemötande..det skulle tom kunna vara kul att ringa Kassan :)

    De vill väl ha koll på medarbetarna så de inte anställer ngn potentiell bidragsfuskare :o

    KRAM

    SvaraRadera