onsdag 23 februari 2011

Min älskling slutar aldrig överraska..

Under lördagsmyset behövde vi promenera lite i centrum och slank in i en affär och där träffade vi en mycket trevlig Basset med tillhörande husse och matte. Jag blev helt kär i hunden och efter husses trevliga historier var det nära att jag bad om att få adoptera.
Vet inte om den händelsen nu satt igång ngt men den här ljuvliga varelsen kom på mailen från älsklingen nyss..3 veckor..ska vi åka och titta..
valpen
Ingen Basset men en liten “korsning”..jaa vad ska man säga..åka och TITTA går ju inte…

9 kommentarer:

  1. Men hur söt som helst!! *kärlek*

    SvaraRadera
  2. Helt underbart söt ju! Sen är de som du säger, att bara åka och titta går ju inte:) Det är svårt att skiljas ifrån de små liven när man väl sett dem live.

    SvaraRadera
  3. Ett litet test för framtida bruk ;)

    SvaraRadera
  4. Testet funkde fint, det kom på mailen som ett kick ;)

    SvaraRadera
  5. Tror det är klokt att stirra på bilden och snacka med sig själv ett tag..

    Bebis ja..det är exakt som att få bebis..jösses!

    Open id ja..såg att jag kan använda webbadressen ska testa det vilken dag som helst!

    SvaraRadera
  6. Bebis :)

    Open id :) Fast jag väljer hellre namn och URL me det där har vi redan avhandlat *skrattar*

    SvaraRadera
  7. japp avhandlat och klart!!

    Bebisssiissar..har ett bildpel på fem stycken korsningar Jack Russel+ Welsh corgi cardigan..3 veckor gamla <3

    SvaraRadera
  8. Jag tror jag dör! Lilla, lilla vän!

    SvaraRadera