onsdag 16 februari 2011

Google and AdWords

Kallt idag också och tänk vad lycklig man kan bli bara för att man hittar sina älsklingstofflor som varit försvunna i flera veckor..Så fint!

 

ADWords försvinner förbi när man hänger på Google vilket jag gör ganska ofta.

G-mail..Googleanalytics..Chrome och en del andra Googlefunktioner har jag bra koll på men när fönsterkuvertet igår damp ner i lådan så blev jag förvånad och förbryllad..

Google AdWords

Hej, Som tack vill vi hjälpa dig att nå ännu fler kunder genom att marknadsföra ditt företag på Google AdWords – helt utan kostnad.

IMG_0198

Har inget företag och har ingen aning om hur AdWord-tjänsten fungerar men de har lyckats Google ..de har med reklamtricket och det lilla plastkortet gjort mig så nyfiken att jag nu måste ta reda på vad tjänsten innebär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar