onsdag 16 februari 2011

Papperstugg..

Efter gårdagens KONFLIKT med handläggaren på AF som envisades med att skicka med mig ett utskrivet A4 som jag inte ville ha..fick jag fart på papperstuggen.. Nej men förstår du hur mycket gamla papper som vi har slängt idag..
Rensat i gamla pärmar och verkligen kastat en massa..så skönt!!
När jag fyllde 50 fick ja en massa fantastiska kort och hittade dom i “röjet” ..förlovningsfrieriet från Älsklingen fanns där också..så fintRött hjärta

I 50-årspresent fick jag också ett presentkort att handla för på en fantastisk växtgård i närheten. Jag fick presenten av mitt älskade extrabarn sen 18 år tillbaka..idag är han vuxen man och kallar mig fortfarande för mami ..det är kärlek..sån kärlek som bara finns mellan barn och förälder ..så fantastiskt trots att det inte finns biologiska band..

I våras när jag hade planerat smycka trädgården med blommor inköpta med presentkortet..så var det borta! Så fruktansvärt och så ångestladdat för det var ganska mycket pengar.. :b

Nu..idag..har jag hittat det bland de andra 50-års korten..Tänk det kändes som en befrielse..jag hade inte försnillat det i någon kasse som förts till återbruket..GUD så skönt!
Tänk vad jag ska njuta av min 50-årspresent i sommar! :e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar