måndag 7 februari 2011

Måndag och direkt i hetluften..

As a researcher har jag varit i farten och nätsökt i nyfikenhet att se om det gick att hitta ett visst IP nummer och kanske..vi får se vad som händer under dagen.

Telefonen ringde och jag fick kontakt med RÄTT person efter att väntat i tre dagar men det var det värt! :) Spännande att se fortsättningen på följetongen och kanske..kanske kan det komma ut något bra av den. Tron på att det goda kommer att segra gör det värt att inte ge upp.

Skulle vilja veta hur alla blommande dracenor ser ut som blommar i landet..dagligen får jag besök här på bloggen där besökaren frågat Google om det finns något skrivet om sökorden. I dag har vi en blommande dracena på Försäkringskassan i Stockholm :)  ..nej jag vet .. det behöver inte vara på Kassan i Stockholm det blommar, det kan vara så att kassans nätserver står där!

Du som har blommande dracenor och lägger ut bilder på hemsidor eller på blogg .. Du kan väl skicka en länk till mig, det vore så roligt att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar