tisdag 8 februari 2011

Reklamljud och reklam..

Vintervitt ute och jag som trodde det var över!
Tack Virre för länken! “Hör ljud av knappande tangenter” - det bekräftades att det var fler som upplevt det obehagliga med att det lät som någon skrev på tangentbordet. En reklambanner men någon tjej som skriver på dator..skönt att ljudet inte är ett virus!
I dag har det blivit dags att göra reklam för mig själv, rekryteringsträff! If it´s to be - it´s up to me!
Ja just ja..jobbet jag så gärna ville ha förra veckan gick till en annan lyckligt lottad en av oss tre som intervjuades ..GRATTIS!
Mitt datorproblem verkar kvarstå ..den stänger av sig och den är inte varm. Verkar vara elen som bryts .. hmm. Gillar normalt felsökning men inte av den här digniteten eftersom det lutar åt maskinvaran. Får ta fram garantin och läsa för det här gillas inte!
Hade det varit en stationär dator hade jag plockat isär den och kollat kondensatorerna på moderkortet men med ett så komprimerat utrymme en notebook har så vågar jag helt enkelt inte! ..vet du hur många SMÅ skruvar som man måste lossa för att kunna felsöka en notebook??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar