torsdag 24 februari 2011

Kyligt..

Jaa..både ute och inne och inuti. Väderstationen har lagt av så någon exakt temperatur kan jag inte delge men Googlewidgeten på skrivbordet visar ..hmm inte ansluten..får starta om routern då det är väl för kallt även för en router.

Neej även Googlevädret är inställt idag…undrar hur kallt det är egentligen?

Kylan inuti behöver komma ut och jag väntar fortfaranda på att få samtal från rätt person. I går eftermiddag meddelades mig att “SNARAST” skulle jag få ett telefonsamtal eller någon skulle kontakta mig snarast.

NÄR ÄR SNARAST? ..jaa jag tror det finns tolkningar på det. För mig betyder det så fort som bara är möjligt. Nästa tanke blir då att den som ska utföra detta snarast har kanske andra saker som bedöms viktigare på agendan.

Men vet du ..jag är såååå jääääkla trött på att förstå hur andra har det och har ingen lust att vänta längre.

RING NU för tusan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar